Marketing Automation
Brengt twee werelden bij elkaar; Die van communicatie en technologie.
Marketing doel
Communicatie
Effectief verkopen via meerdere kanalen
Denk aan e-mail, social media, websites etc.
Creëer de perfecte customer journey
Door segmentatie inzet van de juiste content.
Generen van leads
Hoge kwaliteit leads die warm binnen komen.
Automation doel
Technologie
In kaart brengen van profielgegevens
Inzage in het gedrag van lead of klant.
Automatiseren van herhalende taken
Verhoog de efficiëntie & voorkom menselijke fouten.
Verzamelen van data
Data geeft je inzicht en controle over behoeftes en processen.
Stel regels in om je marketing te automatiseren
Communiceer nog directer met je doelgroep met behulp van gegevens die je in je account bewaart.
- Wij stellen automatische acties in op basis van het gedrag van gebruikers
- Wij voeren acties uit op basis van verschillende voorwaarden
- Hiervoor gebruiken wij filters om klanten nog exacter te benaderen
Bouw individuele contactprofielen op
Volg en beoordeel de handelingen van klanten en maak vervolgens aangepaste segmenten op basis van specifieke gegevens en voorwaarden.
- Wij werken met tags om jouw klanten nog beter in kaart te brengen
- Wij houden de mate van betrokkenheid in de gaten om contactpersonen te beoordelen
- Voegen leadscoring toe voor iedere handeling die jouw contactpersoon uitvoert binnen jouw website of in e-mails
Stuur relevante e-mails op maat
Zoek en segmenteer contactpersonen die van tags zijn voorzien en voer vervolgens doelgerichte, automatische e-mailmarketingcampagnes. Blijf relevant voor al je klantgroepen.
Websitebezoekers omzetten tot klanten
Wij houden bij & analyseren wat bezoekers op jouw website doen en benaderen ze vervolgens op het juiste moment met een persoonlijk passend aanbod.
- Wij brengen de gewoontes en voorkeuren van je doelgroep in kaart
- Bereiden e-mails op maat voor op basis van paginabezoeken
- Wij analyseren specifieke handelingen die gebruikers op jouw pagina's uitvoeren
- Wij activeren automatisch persoonlijke klanttrajecten op basis van gegevens
Maak omzet met je e-mails
Richt je met automatische e-mailcampagnes op bezoekers die je website hebben verlaten zonder te zijn geconverteerd.
- Stuur e-mails bij verlaten winkelwagentjes om bezoekers aan te sporen hun aankoop alsnog af te ronden
- Wij raden automatisch producten aan op basis van de aankoopgeschiedenis van klanten
Jouw automation laten inrichten?
Vul onderstaand formulier in en wij komen graag met jou in gesprek.

CEO Libersy
One of the best sales professionals I had the pleasure of working with.





