Marketing Automation

Marketing Automation

Brengt twee werelden bij elkaar; Die van communicatie en technologie.

Marketing doel
Communicatie
Effectief verkopen via meerdere kanalen
Denk aan e-mail, social media, websites etc.
Creëer de perfecte customer journey
Door segmentatie inzet van de juiste content.
Generen van leads
Hoge kwaliteit leads die warm binnen komen.
Automation doel
Technologie
In kaart brengen van profielgegevens
Inzage in het gedrag van lead of klant.
Automatiseren van herhalende taken
Verhoog de efficiëntie & voorkom menselijke fouten.
Verzamelen van data
Data geeft je inzicht en controle over behoeftes en processen.

Stel regels in om je marketing te automatiseren

Communiceer nog directer met je doelgroep met behulp van gegevens die je in je account bewaart.

Bouw individuele contactprofielen op

Volg en beoordeel de handelingen van klanten en maak vervolgens aangepaste segmenten op basis van specifieke gegevens en voorwaarden.

Stuur relevante e-mails op maat

Zoek en segmenteer contactpersonen die van tags zijn voorzien en voer vervolgens doelgerichte, automatische e-mailmarketingcampagnes. Blijf relevant voor al je klantgroepen.

Websitebezoekers omzetten tot klanten

Wij houden bij & analyseren wat bezoekers op jouw website doen en benaderen ze vervolgens op het juiste moment met een persoonlijk passend aanbod.

Maak omzet met je e-mails

Richt je met automatische e-mailcampagnes op bezoekers die je website hebben verlaten zonder te zijn geconverteerd.

Jouw automation laten inrichten?

Vul onderstaand formulier in en wij komen graag met jou in gesprek.



    CEO Libersy

    One of the best sales professionals I had the pleasure of working with.

    Image
    Image
    Image
    Image
    Image
    Image