Strategisch plan

Strategisch plan

Sales & marketing wordt één.

Jouw organisatie hier al op voorbereid? Is jouw strategie al op orde?

Door een veranderende wereld op het gebied van acquisitie- voering wordt je uitgedaagd om naar jouw commerciële strategie (salesproces) te kijken. De toekomstbestendige versie van sales heeft een duidelijke filosofie, duidelijk concept, evolueert naar klantmanagement, vraagt om de beste mensen en gebruikt meer innovatieve marketingtools.

Salesmedewerkers binnen het MKB hebben moeite met creatieve oplossingen te komen en de verbinding kunnen zijn tussen de (organisatie van de) klant en de eigen organisatie? Dit vraagt om betere samenwerking tussen sales & marketing welke binnen het MKB veelal ontbreekt.

Hoe

Ons team kijkt kritisch mee met jouw organisatie, naar de filosofie, het concept, de ingezette marketing, het salesproces, de overtuiging van de salesmedewerkers en de behoefte vanuit de markt.

Op basis hiervan komt ons team met een getoetst antwoord hoe je de commerciële strategie van jouw MKB organisatie kan veranderen naar een klantorganisatie.
Dit leidt tot andere doelstellingen, focus, verhaal, het inzetten van innovatieve marketingtooling en klant aanpak.

Samen maken wij een verhaal dat staat en waarmee jij positie in kan nemen binnen jouw afzetmarkt. Een salesstrategie leidt tot kwalitatieve groei en daarmee meer omzet.

Wat levert een juiste strategie je op?

Inzicht in je doelen en motivaties
Sturing op heldere doelstellingen
Jouw salesorganisatie is voorbereid op de toekomst
Meer tevreden klanten
Meer omzet, betere marges door hogere acquisitie scores!


Kennis maken?

Vul onderstaand formulier in en wij komen graag met jou in gesprek.



    CEO Libersy

    One of the best sales professionals I had the pleasure of working with.

    Image
    Image
    Image
    Image
    Image
    Image